Lidmaatschap

Door lid te worden van onze vereniging kun je de aangeboden herhalingslessen volgen om jouw diploma geldig te houden. De contributie (per kalenderjaar) bedraagt € 35,00. Om de vervolglessen, vergaderingen en lezingen bij te wonen zijn geen verdere kosten verschuldigd.

Heb je bij een andere organisatie een diploma Eerste Hulpverlener (volgens de normen van het Oranje Kruis) gehaald en wil je het nog geldige diploma bij onze vereniging verder geldig houden? Door lid te worden van onze vereniging kun je deelnemen aan ons vervolgprogramma. Wij zorgen dan bij gebleken vaardigheden voor verlenging van het diploma.

Download het inschrijfformulier, vul deze in en e-mail het formulier naar Linda Waltmann e-mail ledenadministratie@ehbo-wieringermeer.nl